Växtlighet

Precis kommit hem från en fika med Olga på Wendy's. Firade mig lite haha! Nej men det var skönt att få prata av sig en stund om allt och ingenting! Imorgon kanske vi kör på ännu en play date om det vackra vädret inte kryper fram för då vill jag åka till The Wooden Park istället. Den som lever får se!

 

Så gammal jag har blivit, 20 år... det känns ju faktist overkligt. Längesen jag var 15 nu haha! Växt ganska mycket sedan dess minsann, inte bara på längden och bredden utan i mig själv också.

Jag ska nana sängen nu hade jag tänkt om ingen kulig filur dyker upp som vill prata med mig. Uppstigning vid halv sju imorgon, tröööööött. Första födelsedagen då mamma, pappa, isak och mimmi inte kommer komma sjungandes in genom dörren med paketer. Ja oj så stor jag har blivit att jag klarar mig utan det till och med, haha!

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0