Manikyr och nya skor!

Dagen efter the big day har gått fort ! Otroligt fort, den sprang iväg. Sov till tio tiden sen satte jag direkt på datorn och snackade med la familia. Sen kom Brit hem efter att ha lämnat barnen i skolan så snackade med henne ett tag. Därefter bestämde jag mig för att fixa mig och dra ner till lite av shoppingställena här i Nanuet. Ville ha en fransk manikyr och en fransk manikyr blev det! Känner sig så fräsch nu! Underbar massage för händerna och fingrarna med. Sen åkte jag vidare till Target bara för skojs skull och hittade ett par nya klackaskor. Like a lot!

 

Jag fick också åka för att ta the flue shot innan. Gick så snabbt så jag märkte inte änns att jag va där. Visade ett papper, tittade åt vänster, fick ett stick i armen och sen var jag påväg hem igen. Men tummen upp för det!

Nu ska jag vidare till gymmet. Något som är nytt för dagen är min lista över vad jag äter, är så mycket lättare att lura sig själv när man inte i vill skriva ner alla onyttigheter man har smäckt i sig på ett papper så jag säger mer än gärna nej till chokladen som finns i affären nu. Senare ska jag antagligen träffa Olga en sväng, trevlans!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0