Happy Halloween

Igår kväll var en dag av jobb. Gick ju förvånansvärt bra! Senare på kvällen drog jag till gymmet, fick bli en snabbis i crosstrainern eftersom Olga väntade på mig haha. Åkte hem till henne och glodde på Step Up 2, gillar verkligen den filmen! Sen åt vi lite gotte också =) Himla mysigt faktist!

Idag vaknade jag vid sju första gången och halv sov fram tills klockan halv elva haha! När man har barn på 3 år utanför dörren är det något man får vänja sig vid haha ;)

Idag är det Hallooooowwweeeeen. Senare ska jag gå trick or treating med barnen, deras mamma, brit och hennes pojkvän och mamma och hund hahah! Det ska bli kul att få se! Därefter ska jag antagligen passa barnen och sen får jag se hur det blir! Mina vänner ska inte på något party vilket är tråkigt för man skulle ju gärna vilja se hur det är nu när man äntligen är här. De ska gå till någon bar och kollla the Yankee game. Får se hur det blir, kan ju ändra sig trots allt och jag kanske hänkar på några andra!



PUSSSSSSSSSSSSSSS! och Happy Halloween! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0