5/5 toast!

The end of my birthday... och jag ger den 5/5 toast! Superhärlig dag! Allt fungerade prima ballerina med barnen också vilket gjorde mig ännu gladare! Sen har jag fått söta presenter och söta kort. Börjar nästan gråta bara jag tittar på kortet från Billie&Pat och kompani! Det var så skönt att få prata med mamma och pappa och isak idag med! Är rätt trött i skallen nu men imorgon är jag ledig så då kan jag sova ut och göra vad jag vill. Har inga planer alls förutom att jag ska få "the flue shot" på kvällen. Ja vaccin som vi inte tar i Sverige men som de tar här för att de ska slippa att ha influensan i en vecka om året, alltså feber osv.

Funderar på att ta den lilla walken bort till Olga nu, får se om det regnar för mycket eller inte. Det är sån skillnad mot Sverige verkligen när det gäller barn och att vara ute när det regnar. Det är livsfarligt. När jag jobbade på min förskola tog vi på barnen så mycket kläder så att de såg ut som michelin gubbar och sen slängde vi de ut i vilket väder det än var haha! Roligt att se kulturskillnader!



Oj så skönt att vara ledig imorgon. Sen är det fredag och därefter helg! Veckorna går så mycket fortare när man är ledig varannan dag och när man fyller år och firas nästan varje dag haha! ;)

Jag har läst ut smålänningen nu, på baksidan var ett recept på bullar.. vilket jag ska baka någon dag och bjuda alla på! Mums, kanske den rätta dagen är imorgon? Måste fixa köttbullar och potatis med brunsås och lingon en vacker dag också, gotti!! Nej nu får jag sluta tänka på mat!

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0