20 år!

Ja nu känns det minsann som jag har fyllt år! Har blivit firad på alla möjliga sätt och vis :) Tack alla söta människor för alla gratulationer!! Sånt blir man glad av!

Öppnade mitt födelsedagskort från Billie&Pat med mera, och ja jag började gråta för jag blev så rörd! Så underbara människor. Glädje tårar så att jag knappt inte kunde sluta. De skickade ett gulligt kort med en massa fina kommentarar från dem allihopa, när jag öppnar det så sjunger allihopa "Happy Birthday too you, happy birthday to you". De hade spelat in sig själva så de sjöng till mig, undebaringar! Vill krama om dem allihop!



Sen var det dags för att prata med familjen! Hade mitt paket framför mig som de hade skickat. Ett fint kort med en aning lustigt rim på haha!! Vecko Revyn tidning, tre filmer och Smålänningen. Resten av presenterna skickades in på mitt bankkonto :) Känns som att jag har firats i flera dagar nu så jag kan verkligen säga att jag firats för att bli 20 år! Känns bra, känner mig gammal! Nu allt börjar nu är jag ingen liten plutt längre haha ;)

Snart vaknar ungarna och då ska vi åka och köpa fiskar :) Sen ska jag hem hit och laga mat, sweeet potatoe, kött och majskolvar.

PUSS, och taaaaaack ännu en gång för alla fina gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0