Uppskatta

Jobb har det varit idag. Igår tog jag det lugnt, var på gymmet och sen hängde jag med Brit och Chrissie. Trevlans, käkade kinamat och kollade på Taken. De kollar alltid på den tillsammans och nu är de därför rädda för att resa till Europa för att de inte tror att polisen skulle hjälpa till i sådana situationer. Ja ni som inte sett filmen fattar ju inte vad jag snackar om, men se den.. ganska sevärd haha! Därefter drog jag med Olga till Starbucks en stund och rablade på om alla möjliga ord mellan retarded och psycko, ja en minst sagt "trevlig" kväll =)




Känner mig på ett ungefär som såhär nu.. kuuul! Världens segaste. Vill egentligen bara sticka iväg för att göra något kul men känner också bara för att sitta och slappa i min säng och inte göra NÅGONTING. Borde gå till gymmet men har varit där nästan varje dag nu så kanske kan få en paus. Blir ju fetare på alla håll och kanter i vilket fall. KUL! Känner mig så där lagom tvär och tråkig just nu så jag kanske borde sluta skriva, eller vad säger ni? haha! Ledig dag imorgon, sköönt som tusan! Kan inte beskriva känslan. Jag ska prata med min familj! LOVE LOVE LOVE!

Låter nästan som jag har hemlängtan men det är inte riktigt fallet, har bara börjat uppskatta landet sverige mer och mer, (kultur) alla vänner man vet finns där, alla vardagliga sköna saker som man inte riktigt kan känna av på samma sätt här. Lever ju faktist i ett främmande land, ny kultur, nya saker, ny stad, nya vänner, nytt nytt nytt! Och visst är det kul men det kan också bli lite för mycket av det goda ibland.

Ska nog titta lite på tv nu och bara ta det lugnt för en gångs skull. Man behöver ju inte alltid ränna runt haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0