This is it


Alltså hur länge ska man orka? Bajs. Ja ni märker säkert hur tråkigt jag skriver hela tiden och det är nog bara sanningen som börjar komma fram mer och mer. Tillslut kanske ni får hela. Illamående, rädd och orolig kan man ju inte vara.

Jobb, en låååång dag full av jobb. 7 till halv 8. Har man rätt till att vara trött? Utan paus i mellan. Skjut mig någon :)

Drog iaf till the palasides mall med Olga efter jobbet. Skönt att komma iväg och faktist andas lite. Vi ville få mig på andra tankar så vi gick vidare till bion där vi bestämde oss för att titta på Michael Jackson´s "This is it" och visst klarade han av att få mig på andra tankar! En film värd att se! Alla ni som gillar dans, musik eller kanske michael jackson borde ju faktist titta på den. Även om jag aldrig har varit ett big fan utan av honom är det endå en sevärd film. Ryckte lite i kroppen när man gick ut därifrån sen, så jag rycktes iaf med av filmen! ;) Sen måste jag ju säga att det är en helt annan sak att se filmen här där folk verkligen älskar MJ. En kvinna som satt i raden framför oss, sjöng med i nästan alla låtar och gjorde gester med händerna haha. Tror hon grät i slutet också. Ja det var ett av MJs stora fan!



Nu ska jag sova. Imorgon har jag inga planer förutom att diskutera och prata med la familia och göra beslut?

Vi hööööörs, I'll keep you updated! Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0