The yankees


Halloween is over! Jag som jätte gärna hade gått på ett jätte amerikanskt halloween party fick inte min vilja igenom den här gången men eftersom jag redan vet att jag kommer åka tillbaka till amerikat fler gånger så kommer jag få uppleva ett riktigt halloween party här någon gång. Istället blev det att jag och Olga tog en taxi till the Palasides Mall för att möta upp Brit och Chrissie för att titta the yankees game! Där satt vi och snackade och drack lite smått och hejade på the yankees när de vann! Woohooo

  

'





Imorgon ska jag antagligen hänga med B for Brit and Cissie.. Slappe söndag. Åka till Peets för att köpa en everything bagel with cream cheese och ice tea för att sen slänga oss i sängen! SKÖÖNT! Längtar också efter att få prata med familjen så det vill jag också hinna med imorgon!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0