Snygga killar

Då var man mätt på god kina mat! Chicken and broccoli is the shit! Sjukt gott.

Idag har varit världens slöaste dag precis som resten av veckan. Tråkigt och jag har börjat tröttna. Tre värdfamiljer än så länge, ingen av intresse. Antingen är det schemat, svårigheten med barnen eller själva stället där man kommer få bo. Nja ganska trött på det här faktist. Pratat med familjen i Hovdinge nästan hela dagen. Webbcamen står på dagligen så om man vill något är det bara att skrika, MAMMA, PAPPA.. precis som vanligt haha! Sen tar det några sekunder innan de dyker upp framför datorn så kan man säga vad det är man vill haha. Himla klyftig uppfinning!

Igår var jag på bio med svensken mittemot Ida. Trevlans! Många skratt pga min trötthet haha. Vi kom fram till att det inte finns några snygga killar i USA. Alla de som är superstjärnor får världens makeover så att det blir snygga... och de FÅ som redan är naturligt snygga har redan flickvän haha! Vi i Sverige ska vara stolta över våra snygga killar, tss. Iaf det här var inte allt vi gjorde denna kväll utan vi tittade på filmen 2012. Jag är väll inte ett stort fan av övernaturliga filmer men visst den funkade! Den var bra! Sjukt lång bara. Klockan halv ett var den slut haha, jag och Ida fattade ingenting.. vart tog kvällen vägen liksom?

HÅRDTRÄNING ska det nu snart bli. Det är inte bara på vågen man märker att vikten ökat utan även på sina jeans... Enjoy!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Öj, håll dig kvar i N.Y så ses vi snart!:)

2009-11-15 @ 09:30:53
URL: http://labelsandlove.blogg.se/
Postat av: becky

jag tycker det ser ut som den vanliga julia :) ingen fettma där inte ;) puss <3

2009-11-15 @ 12:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0