hundskit

Tog en promenad nyss men som sagt alltid lika krångligt att veta vart man ska gå så att man inte blir påkörd haha. Bilarna kör ju som idioter och det finns inga trottoarer. Galet! Sen om man inte vill gå på vägen utan istället gräset så får man hoppa för att inte stiga i all hundskit som hundägare inte plockar upp för att de är för lata för att gå ut och rasta sin hund, utan går till närmaste gröna fläck utanför sin dörr och låter hunden skita där. Ja jag säger då det, lata amerikanare ;) haha!

Nu ska jag prata lite med familjen, sen blir det nog gymmet och ikväll ska jag på möte :)

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Julia!

Hörde av din familj att det är lite struligt. Jag tycker verklligen att du måste kunna kräva mer av förmedlingen. Förstår inte hur de kunde sätta dej i den familjen när de visste om problemet. Om inte den lokala kordinatorn hjälper dej så vänd dej till högre.

Det är ju deras problem att lösa detta.

Kan man tycka - men det är kanske inte alltid så lätt!

Om du vill stanna kvar i U.S får de lösa det åt dej.

Om du vill över till californien hjar jag kontakter där jag kan kolla med?

Kram på dej och lycka till

2009-11-09 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0