En mandarin


Ja idag har det varit min lediga dag och inga äventyr bjöds det på haha, vill att de ska sätta fart snart ! Men förhoppningsvis kommer dem!

Jag har vaknat alldeles för tidigt idag för att vara ledig. Ville sova ut eftersom jag är så trött men icke sa nicke. Vaknade vid åtta tiden och låg i sängen tills nio för att låta huvudvärken gå över haha. Sen fick det bli uppstigning för min del. Satt ioförsig bara i sängen hela förmiddagen så det var inte värst ansträngande.. Tog sedan en promenad i hundskiten runt om i Nanuets gräsplätter, sånt gillar vi!! Pratade med kompisar hemifrån, alltid lika kul! Sen fick det bli ett snack via webbcamen med familjen =) Trevligt ! Jag försökte lära pappa om datorns funktion när jag satt här på andra sidan planeten, han fixade det tillslut galant men jag fick några skratt på vägen!! 

 Sen ikväll skulle jag på möte. Dagarna ska tas en i taget nu. Inte bara jag som känner av ett lustigt obehag och det har jag fått konstaterat nu, vilket är skönt. Inte jag som är barnslig och får lustiga funderingar. Nej! Vi får se hur det går annars blir det snart andra bullar igen :) Puhh, inte mig det är fel på! haha.



Jag åkte hem och drog på mig tränings outfiten och drog till gymmet för cardio och lite styrka. Härligt! Älskar att träna bara jag kommer igång och jag vill ju ha väck de kilo som har hittat hit till min kropp under den här månaden så nu ska jag kämpa! Sen hämtade jag upp Olga och vi åkte för att käka. En mandarin och kycklingsallad blev det för min del, hur gott som helst!

Naaaaj nu ska jag sova. Upp vid sju och jobba imorgon. En playdate står på schemat under dagens lopp.

Nighty night!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det illa, bild från hemmet?

2009-11-06 @ 21:51:21
Postat av: Julia

Ja, nu är det illa. Bild från mitt kära gamla Hovdinge.

2009-11-07 @ 06:30:16
URL: http://juliainamericaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0