NETS Basketball game


NEW JERSEY NETS BASKET GAME! :) Mycket roligt att se ! Tycker det är så roligt att få vara del av sådana amerikanska saker, som inte är så vanligt i Sverige. Världens största arena, haha... iaf den största arenan jag varit på! Korten får tala för sig själva men roligt hade jag =)





















två filmer, en där de sjunger nationalsångisen på amerikanska då givetvis eftersom det är där jag befinner mig och sen också en film till på alla dessa underbara cheeeerleaders! =)

Påvägen hem var både jag och Ida trötta. En diskussion om tjock-tröjor kom upp... I min familj använder vi det ordet när vi beskriver en tröja så som en munktröja. Jag säger till Ida, använder din familj ordet tjock-tröja? Njaaa säger Ida fundersamt... Ja jag menar en sån tröja ungefär som munktröja...
Ida: -Jaa du menar en sån TJOCK TRÖJA? 
HAHA! Joooo, som vi sa, ganska logiskt att det var en tjock tröja jag menade när vi använder ordet tjock-tröja.
Gud vad vi skrattade och guuuuud vad det låter fånigt nu när jag skriver det såhär, låter verkligen inte alls kul men ja oj så längre vi skrattade haha! Nämnde jag att vi var trötta? =)

GODNATT nu måste jag sova! Imorgon ska jag vara flitig, känns mycket bra ! :) KRAM!
och btw, glömde berätta att jag är så fruktansvärt lättad idag. Jag kan faktist andas igen :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Har det löst sig?:)

2009-11-18 @ 08:07:06
URL: http://aupairtousa.blogg.se/
Postat av: ida

hahaah sa sjukt kul va de verkligen XD

btw ar de okej om jag lagger ut den filmen nar de sjunger nationalsangen pa min blogg med?? :D

2009-11-18 @ 19:15:41
URL: http://idalubking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0