Dagens

Sorry att jag inte bloggar men måste medge: I don't feel to happy inside right now! Trött, sliten och ett huvud där tankarna flyger omkring och inte ger någon rätsida på någonting. Förhoppningar, glädje och en känsla av att saker är bra som sen börjar dala.. Jag blir bara så trött! En dag i taget kan förhoppningsvis göra saker bättre! Jag är ju duktig på att le så ska försöka göra det så kanske alla tankar hamnar på plats :)



Dagens humör: Trött-sliten-upp&ner
Dagens borde: tänka ut en plan
Dagens frisyr: nersläppt och tråkigt haha
Dagens klädsel: svarta leggings, svart linne, grå t-shirt
Dagens planer: Jobba och träffa Olga
Dagens längtan: ett glamoröst au pair liv
Dagens fundering: Just nu är jag endast ett stort FRÅGETECKEN
Dagens tråkigaste: när jag inte fick tid att prata med mamma
Dagens personer: the twins och Olga
Dagens roliga: Att träffa Olga på starbucks och snacka skit
Dagens låt: Kesha -tik tok
Dagens händelser: jobb, hängt med olga
Dagens saknad: Billie&Pat, bara för att de är så underbara!
Dagens vill ha: Lycka
Dagens köp: chokladmjölk på starbucks
Dagens mat: knäckebröd, chicken nuggets, "egg something"
Dagens kärlek: Lillebror för att han är så go!

Nighty night, nu ska bondens dotter kolla lite "Bonde söker fru" för att sen slumra sött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0