Basket i NYC

Japp imorgon smäller det!! :)

Hängt på the outlet mall med Ida ikväll! Himla trevligt må jag säga =) Hittade dock inget och det är väll bara tur det eftersom jag kommer få slänga saker för att få plats inom kort tid, muhaha.

Känns skönt att jag kommit fram till ett beslut. Just nu kan jag inte vänta :) Imorgon blir det jobb. Några timmar när värdmamman ska in till city. På tisdag ska jag antagligen följa med på en basket match i NYC. Värdpappan frågade mig ikväll om jag ville hänga med och det är ju alltid roligt att se så det blir det på tisdag. =) Just nu har jag inget annat att säga, bara att jag läääääääääääääääängtar sjukligt just nu!!

KRAM! Nu ska jag titta Desperate Housewives! Mchmch




Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu blir jag nyfiken:) Vill ju veta vad det är för beslut du har tagit :)

2009-11-16 @ 10:20:39
URL: http://saandrafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0